انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران [email protected] اینستاگرام

تاریخچه انجمن

روابط عمومی در تاریخ 27 بهمن 1395, 00:29 57 381 ---

تاریخچه انجمن

انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران در سال 1377 به همت جمعی از تولیدکنندگان این رشته تأسیس گردیده است. این انجمن تحت شماره 174 - 2 / 3 - 32 در اداره کل سازمانهای کارگری و کارفرمائی به ثبت رسیده و در چهارچوب اساسنامه مورد پذیرش وزارت کار و امور اجتماعی و با نظارت آن وزارتخانه برنامه های خود را انجام میدهد.

در سال 1395 به عضویت کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمای ایران نائل گردید . در همین سال به جمع اعضاء اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران پیوست و متعاقب آن عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران شده است. با توجه به گستره فعالیت انجمن در این بازه زمانی انجمن توانست به فدراسیون صادرت انرژی و صنایع وابسته ایران ملحق گردد. اکثریت قریب به اتفاق شرکتهای تولیدکننده تابلوهای برق کشور، عضو این انجمن می باشند و از حمایت های قانونی آن بهرمند می گردند.

انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران با خدمات مختلف به اعضا و ارتباط با شرکتهای داخلی و خارجی در بخش های ذیل ارایه خدمات می نماید.

مشاوره در زمینه های: مالیاتی / حقوقی / بیمه ای / گمرگی / مناقصه و مزایده انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران یک نهاد صنفی بوده و متشکل از 210 شرکت سازنده انواع تابلو های برق و تجهیزات آن می باشد. این انجمن که با بیش از قریب به دو دهه از قدمت خود با ارائه انواع خدمات سودمند و مستمر در مسیر پیشرفت و تعالی صنایع تابلو های برق فعالیت می نماید . اینک با تکیه برظرفیت های موجود و امکانات بالقوه و بالفعل اعضاء و با رویکرد جدید و تایید راه رفته و همراهی اعضاء خود در نظر دارد به منظور تبدیل شدن به یک تشکل صنعتی، صادراتی و تحقق اهداف و آرمانهای اجتماعی اعضای خود، در دو فضای سازمانی و فراسازمانی به فعالیت ادامه داده و حاصل موفقیت های مهم بدست آمده را تا تحقق مرحله ایده آل گسترش دهد

صنعت تابلو برق، در مسیر دستیابی به اهداف خود در فضای سازمانی توانسته با ایجاد بانک کامل اطلاعاتی از اعضا ، مطالعه مستمر توانمندی های اعضاء، ایجاد فضا برای حضور آنها در زمینه های مرتبط و توسعه بازار، جلوگیری از ایجاد رقابت های ناسالم، حذف کارهای موازی، تدوین استانداردها و آیین نامه ها، ارتقای دانش فنی، گسترش ظرفیتهای اطلاع رسانی اقدامات در خور توجهی را به معرض ظهور برساند. پیکره صنعت تابلو برق در ادامه پیشرفت خود در فضای فراسازمانی و بدنبال افزایش اثربخشی سرمایه گذاریهای انجام شده با الگوی همکاری بین سازمانی و با بستر سازی در جهت تسریع در امر توسعه ارتباطات فراسازمانی با قبول مسولیت ارزیابی شرکت های متقاضی دریافت تائیدیه از توانیر و همچنین تکمیل ساختار سازمانی خود را بر اساس الگوهای مدرن انجمن های کسب و کار دنیا تنظیم و در دستور کار قرار داده است .در این مسیر با تلاش در جهت استیفای حقوق و دفاع از منافع مشروع و قانونی اعضای انجمن، جمع آوری اطلاعات مرتبط با صنایع تابلوهای برق کشور و اقدام در تامین نیازهای آنها و با کوشش در جهت ارتقا سطح کیفی تولیدات محصولات خود از طرق مختلف از جمله همکاری نزدیک با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران وهمکاری با مقامات مسوول در زمینه خوردگی تاسیسات برقی، اقدام به تشکیل دورههای آموزشی کاربردی این رشته از جمله اقدامات این انجمن طی سالهای اخیر بوده است.

اینک انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران با جمعی از بهترین تولیدکنندگان امکانات تابلو برق در کشور با طیف وسیعی از تولیدات شامل: انواع تابلوهای سنجش و توزیع، تابلو فشار ضعیف ثابت، تابلو فشار متوسط ثابت، تابلو فشار متوسط کمپکت، تابلو فشار ضعیف کشویی، تابلو فشار متوسط کشویی، تابلو کنترل و پروسس، تابلو حفاظت و کنترل نیروگاهی، پست کمپکت، GIS توانایی آن را دارد که ضمن تامین کامل نیازهای داخلی، روز به روز صادرات محصولات خود را گسترش داده و دیر زمانی سپری نخواهد شد که بازار بسیاری از کشورهای دور و نزدیک را تحت تسلط درآورند .

انجمن در سال 1397 موفق به اخذ مجوز انتشار نشریه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام "علم برتر" شده و این نشریه به عنوان اولین نشریه تخصصی در صنعت تولید تابلو برق در کشور منتشر می گردد.

کانال های ارتباطی انجمن: تلفن: 88705072 _ 021 ایمیل: [email protected] فکس: 88701032 - 021 سایت: www.electricalpanel.ir__


 

مطالب مشابه

بنگاه هاي اقتصادي را از عملكرد ظالمانه سازمان تامين اجتماعي برهانيد

    اين روزها كه به علل گوناگون رمقي براي بنگاههاي اقتصادي باقي نمانده است نيمه جان

95.11.26 فعالیت ها

تمامی حقوق این پرتال برای انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران محفوظ می باشد |کانوپرتال kanotek
بستن