انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران [email protected] اینستاگرام

درباره انجمن

کانوتک در تاریخ 1 مرداد 1396, 19:03 10 109 ---

 

انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران با ارائه خدمات مختلف دو سویه مشاوره ای ، مشورتی و اجرایی در جهت ارائه خدمات  به  اعضاءاز یک سو  و ارتباط با شرکتهای داخلی و خارجی در بخش های مشروحه  ذیل از سوی دیگر به  انجام وظیفه  مصوب طبق اساسنامه مامور می باشد .

مشاوره در زمینه های:  مالیاتی / حقوقی / بیمه ای / گمرگی / مناقصه و مزایده / استوک

ارائه خدمات در کمیته های: حقوقی - اقتصادی ، صادرات، آموزش و پژوهش، فنی، ارزیابی و عضویت

انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ايران يک نهاد صنفي است  و متشکل از 156 شرکت سازنده انواع تابلو های برق و تجهيزات آن  می باشد. این انجمن که با بیش از قریب به دو دهه از موجودیت خود با ارائه انواع خدمات سودمند و مستمر در مسیر پیشرفت و تعالی این صنعت کوشش کرده است . اینک با تکیه بر ظرفیت های موجود و امکانات بالقوه و بالفعل اعضاء و با رویکرد جدید و حمایت ،و همراهی اعضاء خود در نظر دارد به منظور تبدیل شدن به یک تشکل صنعتی ،صادراتی و تحقق اهداف و آرمان­های اجتماعی اعضای خود، در دو  فضای سازمانی و فراسازمانی به فعالیت ادامه دهد و موفقیت های مهم دستیافته را گسترش دهد و اسباب کسب  موفقیت های جدید را تمهید کند.

این انجمن ، در مسیر دستیابی به اهداف خود در فضای سازمانی توانسته با جمع آوری و رصد مستمر  اطلاعات اعضاء و با تشکیل یک بانک اطلاعاتی کامل از توانمندی های آنها و همچنین با  ایجاد فضای حضور مستمر در زمينه هاي مرتبط و توسعه بازار ، تدوين استانداردها و آيين نامه­ ها، ارتقاي دانش فنی، گسترش ظرفیت­های اطلاع­ رسانی و جلوگيري از ايجاد رقابت هاي ناسالم، حذف کارهای موازی اقدامات در خور توجهی را به معرض ظهور برساند.

انجمن صنفی به عنوان پیکره صنعت تابلو برق کشور  در ادامه  پیشرفت خود در فضای فراسازمانی و بدنبال افزایش اثر­بخشی سرمایه­ گذاری­های انجام شده با  الگوی همکاري بین سازماني ، با بستر سازی در جهت تسریع در امر توسعه ارتباطات فراسازمانی با  قبول مسئولیت ارزیابی شرکت های متقاضی دریافت تائیدیه از توانیر و همچنین  تکمیل ساختار سازمانی ، خود را بر اساس الگوهای مدرن انجمن­ های کسب و کار دنیا تنظیم و در دستور کار قرار داده است . در این مسیر با تلاش در جهت استیفای حقوق و دفاع از منافع مشروع و قانونی اعضای انجمن، جمع آوری اطلاعات مرتبط با صنایع تابلوهای برق کشور و اقدام در تامین نیازهای آنها و با کوشش در جهت ارتقا سطح کیفی تولید محصولات خود از طرق مختلف از جمله همکاری نزدیک با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همکاری با مقامات مسئول در زمینه خوردگی تاسیسات برقی  و اقدام به تشکیل دوره‌های آموزشی کاربردی این رشته از جمله اقدامات این انجمن طی سال‌های اخیر بوده‌است.

اینک ،انجمن صنعت تابلو برق با  جمعی از بهترین تولیدکنندگان تابلو برق  در کشور  با طیف وسیعی از تولیدات شامل، انواع تابلوهای سنجش ، تابلو فشار ضعیف توزیع ،تابلو فشار ضعیف ثابت، تابلو فشار متوسط ثابت (سنتی)، تابلو فشار متوسط کمپکت، تابلو فشار ضعیف کشویی، تابلو فشار متوسط کشویی، تابلو کنترل و پروسس، تابلو حفاظت و کنترل نیروگاهی،پست کمپکت ، به سمت صادرات پیش می رود و  بی شک صنعتگران ما توانایی آن را دارند که ضمن تامین کامل نیازهای داخلی، روز به روز صادرات خود را گسترش ‌دهند و دیر نیست زمانی که بازار بسیاری از کشورهای دور و نزدیک را تحت تسلط خود درآورند.

 

مطالب مشابه

کمیته روابط عمومی

کمیته روابط عمومی الف-اداره سایت انجمن ب - اطلاع رسانی عمومی به اعضاء پ- شرکت در نمایشگاه های داخلی

96.03.27 ---
کمیته حقوقی و اقتصادی

کمیته حقوقی و اقتصادی الف- بررسی و مطالعه اساسنامه و جمع بندی نظرات و پیشنهاد های رسیده و تهیه

96.03.27 ---
ضرورت ورود شرکت ها به عرصه صادرات محصولات

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سازندگان تابلوبرق ایران بر ضرورت ورود شرکت ها به عرصه صادرات محصولات

96.03.13 ---
کارگاه آموزشی کارکرد با چهار نوع رله حفاظتی

  » اطّلاعیه 321 « مدیران عامل محترم شرکت های عضو انجمن صنفی کارفرمائی تولید

95.11.27 کارگاه آموزشی
تاریخچه انجمن

تاریخچه انجمن انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران در سال 1377 به همت جمعی از

95.11.27 ---

تمامی حقوق این پرتال برای انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران محفوظ می باشد |کانوپرتال kanotek
بستن