انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران [email protected] اینستاگرام

ضرورت ورود شرکت ها به عرصه صادرات محصولات

روابط عمومی در تاریخ 13 خرداد 1396, 18:13 1 787 ---

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سازندگان تابلوبرق ایران بر ضرورت ورود شرکت ها به عرصه صادرات محصولات تاکید کرد.

همایش بهارانه انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان تابلوبرق ایران  در تاریخ 20 اردیبهشت تشکیل شد. در این گردهمایی با حضور بسیاری از سازندگان تابلوهای برق  در باشگاه طرشت تهران  برگزار شد . شرکتهای مختلف که از شهرهای مختلف کشور حضور به هم رسانیده بودند، پس از دیدار با همتایان خود با معرفی شرکت خود، به ارائه توضیحاتی در باره محصولات تولیدی  خود پرداختند .

علی کهفی قانع، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تابلوبرق ایران نیز در این همایش با بیان اهداف و چشم انداز این انجمن اظهار کرد: در کشور ما برای ورود به بازار جهانی و صادرات تولیدات سرمایه گذاری هایی انجام شده است و ما فقط بازار ایران را نمی بینیم؛ بلکه اهداف بالاتری را مدنظر داریم.

 او در ادامه افزود: تعدادی از اعضای انجمن ما در کشورهای اطراف ایران، مانند بازارهای عراق، ترکمنستان، آذربایجان و... به خوبی در حال کار کردن هستند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان تابلوبرق ایران با تاکید بر «ضرورت وجود یک میثاق نامه برای هماهنگی بیشتر اعضا» گفت: قطعا باید شرکت های مستعد را تشویق کنیم که وارد عرصه صادرات محصولات خود شوند و انجمن نیز به صورت جدی در حال کار کردن بر روی این امر مهم است؛ چرا که سازماندهی محیط کسب و کار بسیار ضروریست.

یکی از مهم ترین مسائلی که در این گردهمایی مطرح شد، موضوع بیمه تامین اجتماعی بود که این امر یکی از خدماتی است که انجمن صنفی تابلوبرق ایران به شرکت های زیر مجموعه خود ارائه کرده است.

مطالب مشابه

کارگاه آموزشی کارکرد با چهار نوع رله حفاظتی

  » اطّلاعیه 321 « مدیران عامل محترم شرکت های عضو انجمن صنفی کارفرمائی تولید

95.11.27 کارگاه آموزشی
تاریخچه انجمن

تاریخچه انجمن انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران در سال 1377 به همت جمعی از

95.11.27 ---

تمامی حقوق این پرتال برای انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان تابلوهای برق ایران محفوظ می باشد |کانوپرتال kanotek
بستن